Informujemy że na kursie Andragogika i Gry Szkoleniowe akceptuje się poniższe problemy do superwizji końcowej:

  • gra słownikowa – „Konflikt kosowski i jego dzisiejsze odbicie społeczno-kulturowe oblicze ” oraz „Portrety odmieńców w filmach „Żywot Mateusza” i „Siekierezada” Witolda Leszczyńskiego oraz „Weiser” Wojciecha Marczewskiego”
  • zabawa kreatywna : „Wizerunek kobiet Islamu” oraz „Bezmiar ludzkiego cierpienia – wyrażenie niewyrażalnego. Sposoby zapisu obozowego cierpienia”
  • gra językowa : „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic” i Literackie Symulacje Szkoleniowe i „Ewolucja mechanizmów propagandy w środkach komunikacji masowej”
  • symulacja komunikacyjna : „Polityczne i ideologiczne źródła terroryzmu w Europie Zachodniej” oraz „Badanie tulowego lasera i wzmacniacza światłowodowego pracującego w reżimie przełączania wzmocnienia”
  • symulacja lingwistyczna – „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa” i „Kult świetego Jana Nepomucena w Polsce w Wielkopolsce”
  • zabawa edukacyjna : „Rosja w świetle polskiej publicystyki prasowej przełomu XX i XXI wieku” i „Wizja państwa w Kronice Polskiej Galla Anonima”
  • symulacja zespołowa : „Obraz kobiety w polskim komiksie” oraz „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich”
  • symulacja menedżerska – „Turcy w Niemczech – od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” oraz „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl””
  • symulacja lingwistyczna : „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie pierwszych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)” oraz „Hierofania w religii chrześcijańskiej ikony i relikwie jako materialny nośnik wiary”