Informujemy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Integracyjne proponuje się następujące opracowania do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja zespołowa – „Jaskinie tatrzańskie jako składnik atrakcyjności turystycznej Tatrzańskiego Parku Narodowego” oraz „Unia Europejska, a kultura. Wymiar kulturalny programow wspólnotowych w latach 2000-2013”
  • gra zespołowa : „Czarny Wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju” oraz „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji”
  • gra edukacyjna – „”Niewiele wie ten, kto dużo przeżył. Wiele ten, kto dużo podróżował”. Walory Lübeck dla turystyki kulturowej” oraz Gry Symulacyjne oraz „Inspiracje antyczne w początkach USA”
  • zabawa biznesowa – „Kobieta jako obiekt seksualny w pierwszych reklamach telewizyjnych i prasowych” i „Święty Sawa i ród Nemanjiciów – między serbskim prawosławiem, a Świetosawiem”
  • gra komunikacyjna – „Opisy egzotycznych krain w literaturze polskiego baroku ( przykładach)” oraz „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl””
  • symulacja lingwistyczna : „Uwagi o godności ludzkiej w oparciu o prasę polską po 1989 roku na danych źródłowych z tabloidów ” i „Fantastyczność kultury współczesnej”
  • gra zespołowa : „Laserowe teksturowanie powierzchni roboczych części maszyn” i „Badania nieniszczące materiałów kompozytowych w paśmie terahercowym”
  • zabawa kreatywna – „Śmierć w filmach Andrzeja Wajdy i w prozie Jarosława Iwaszkiewicza” oraz „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?”
  • gra lingwistyczna – „Giovanni Battista Piranesi – dokumentalista antycznego Rzymu” i „Album fotograficzny jako prywatne archiwum fotografii dokumentalnej”