Potwierdzamy że na studiach Kształcenie Alternatywne i Gry Eksperymentalne akceptuje się następujące problemy do superwizji końcowej:

  • zabawa kreatywna : „Hymy klubów piłkarskich na przykladzie drużyn polskich i angielskich” i „Rola Kościoła Katolickiego w procesie integracji europejskiej”
  • gra edukacyjna – „Wizerunek „występnej milości” romantycznej na studium przypadku dramatów Juliusza Słowackiego:”Beatryks Cenci” i „Horsztyński”)” oraz „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur”
  • zabawa słownikowa : „Studencka etykieta językowa” i Symulacje Szkoleniowe oraz „Kres idei jugosłowiańskiej w perspektywie utworów ocenianych pisarzy emigracyjnych”
  • zabawa biznesowa – „Seks i erotyka w reklamie” oraz „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia”
  • symulacja lingwistyczna : „Życie w nazistowskich obozach koncentracyjnych i obozach zagłady” oraz „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
  • gra zespołowa – „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)” i „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna””
  • zabawa komunikacyjna : „Obraz kształtowania się kariery politycznej na modelu Andrzeja Leppera” oraz „Ikony popkultury w kulturze masowej”
  • gra edukacyjna – „Kreacja mężczyzny w dowcipie internetowym” i „Oblicza przemocy we współczesnym thrillerze filmowym”
  • symulacja lingwistyczna : „Wizerunek w kulturze popularnej” i „Wizerunek kobiety idealnej w wywiadach zamieszczonych w prasie kobiecej”