Ogłaszamy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe zalecamy następujące książki do prezentacji zaliczeniowej:

  • symulacja kreatywna – „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji” i „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego”
  • symulacja decyzyjna : „Warunki klimatyczne Islandii” oraz „Tren – modyfikacje i trwanie gatunku literackiego (na studium przypadku ocenianych utworów Jana Kochanowskiego, Sebastiana Fabiana Klonowica i Zbigniewa Herberta)”
  • gra edukacyjna – „Unia Europejska i jej polityka w walce z terroryzmem” oraz Andragogiczne Gry Biznesowe i „Oblicza współczesnej Ukrainy w polskiej prasie na studium przypadku pierwszych tytułów”
  • symulacja edukacyjna : „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój” oraz „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości dostępnych prozaików polskich”
  • zabawa decyzyjna : „Polki we współczesnym życiu politycznym” oraz „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem”
  • symulacja decyzyjna – „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera” i „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.”
  • zabawa decyzyjna – „Zaprojektowanie i wykonanie oświetlacza LED do diagnostyki i naświetlania stosowanego w terapii fotodynamicznej” oraz „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego”
  • symulacja komunikacyjna – „Filmowe wyobrażenie na temat końca świata” i „Program wymiany zagranicznej The Lifelorg Learning Programie Erasmus jako przykład spotkania wielu kultur”
  • gra strategiczna – „Prawa człowieka w Unii Europejskiej” i „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski”