Potwierdzamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się prezentowane na niniejszej liście tezy do pracy dyplomowej:

  • gra decyzyjna : „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie ocenianych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)” oraz „Interaktywne zachowania językowe na przykadzie komunikacji między twórcą radiowym a odbiorcą”
  • symulacja językowa : „Atrakcyjność turystyczna Puszczy Knyszyńskiej” i „Detektyw głównym bohaterem powieści kryminalnej”
  • symulacja słownikowa – „RMF FM, Radiowa Trójka, Radio Maryja- rożne głosy współczesności. Weryfikacja polskich rozgłośni radiowych” oraz Gry Szkoleniowe i „Zróżnicowanie promieniowania słonecznego na obszarze Polski ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych”
  • zabawa decyzyjna : „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce” oraz „Zjawisko dandyzmu na podstawie życia i wybranej twórczości Oscara Wilde’a”
  • symulacja edukacyjna – „Legendy i opowieści związane z Sandomierzem, jako czynnik podnoszący atrakcyjnośc turystyczą miasta” oraz „Stan Wojenny w publicystyce polskiej i zagranicznej”
  • zabawa biznesowa – „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na modelu Przeglądu Gnieźnieńskiego” oraz „Komunikacje w związku partnerskim”
  • zabawa kreatywna – „Motyw zbrodni w ocenianych utworach Fiodora Dostojewskiego” i „Świetość kobiet w kulturze religijnej wschodu i zachodu ( na pierwszych przykładach)”
  • zabawa językowa : „Opinie mieszkańców miasta Lublin na temat” oraz „Kobieta w islamie z punktu widzenia i ocen religii chrześcijańskiej”
  • symulacja kreatywna – „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój” oraz „Poetyka kina socrealistycznego na studium przypadku filmów „Dom na Pustkowiu” Jana Rybkowskiego i „Piątka z ulicy Barskiej” Aleksandra Forda”