SYMULACJA NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:

  • Bunt na Bounty; Roger Donaldson
  • Solista; Joe Wright, Spotkanie; Thomas McCarthy
  • Zack i Miri kręcą porno; Kevin Smith
  • Szczęki; Steven Spielberg, Wehikuł czasu; Simon Wells
  • Lawa. Opowieść o „Dziadach” Adama Mickiewicza; Tadeusz Konwicki
  • Nostalgia; Andriej Tarkowski, Pestka; Krystyna Janda
  • Na nabrzeżach; Elia Kazan, Kruk; Alex Proyas
  • Dom z piasku i mgły; Vadim Perelman
  • Moja dziewczyna; Howard Zieff, Rodzina Addamsów 2; Barry Sonnenfeld
  • Teściowie; Andrew Fleming
  • Sknerus; Jonathan Lynn

    SYMULACJA NR 3: opracować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do jednego z następujących utworów muzycznych:

  • Hendrix Jimi Experience, The, Electric Ladyland, Crass, Feeding Of The 5000
  • Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Dezerter, Ku przyszłości, AC/DC, Whole Lotta Rosie
  • Queen, A Night At The Opera, Beggard’s Opera, Act One, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Niemen, Czesław, Dziwny jest ten świat

    ZADANIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego formułowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta zasadę aplikowania jednej znastępujących medykamentów:

  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 179.4, Leki przeciwpsychotyczne – zuklopentyksol do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
  • 76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA