SYMULACJA NR 1: przygotować sesję szkoleniową dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Bunt na Bounty; Roger Donaldson
Solista; Joe Wright, Spotkanie; Thomas McCarthy
Zack i Miri kręcą porno; Kevin Smith
Szczęki; Steven Spielberg, Wehikuł czasu; Simon Wells
Lawa. Opowieść o „Dziadach” Adama Mickiewicza; Tadeusz Konwicki
Nostalgia; Andriej Tarkowski, Pestka; Krystyna Janda
Na nabrzeżach; Elia Kazan, Kruk; Alex Proyas
Dom z piasku i mgły; Vadim Perelman
Moja dziewczyna; Howard Zieff, Rodzina Addamsów 2; Barry Sonnenfeld
Teściowie; Andrew Fleming
Sknerus; Jonathan Lynn
SYMULACJA NR 3: opracować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji teledysku do jednego z następujących utworów muzycznych:
Hendrix Jimi Experience, The, Electric Ladyland, Crass, Feeding Of The 5000
Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs, Dezerter, Ku przyszłości, AC/DC, Whole Lotta Rosie
Queen, A Night At The Opera, Beggard’s Opera, Act One, Sting, …Nothing Like The Sun
Niemen, Czesław, Dziwny jest ten świat
ZADANIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego formułowania nieintuicyjnych informacji. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta zasadę aplikowania jednej znastępujących medykamentów:
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
179.4, Leki przeciwpsychotyczne – zuklopentyksol do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA