Zawiadamiamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Doświadczalne rekomendujemy nizej wymienione zagadnienia do zaliczenia:

  • symulacja słownikowa – „Internet a feminizm – obraz polskich organizacji kobiecych w cyberprzestrzeni” oraz „Od realizmu magicznego do realizmu miejskiego. Swoista walka pokolenia na modelu postaw i literatury Gabriela Garcii Marqueza oraz Jorge’Franca”
  • gra decyzyjna : „Tabu krwi” i „Problem aborcji w Polsce”
  • zabawa lingwistyczna – „ – kulturowy obraz idealnej partnerki, idealnego partnera w internetowych ogłoszeniach towarzyskich” i Gry Menedżerskie i „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu”
  • zabawa menedżerska – „Polacy i Ukraińcy na terenie Warmii i Mazur” i „Polityka kulturowa i strategia rozwoju kultury w Polsce od wstąpienia Polski do UE na danych źródłowych z powiatu poznańskiego”
  • symulacja słownikowa : „Kobieta jako „siła niszczycielska” (na modelu jednoaktówek Augusta Strindberga)” oraz „Dialog międzykulturowy w programach Unii Europejskiej. Teoria, a praktyka”
  • symulacja lingwistyczna – „Historia i współczesność klubu żużlowego „Start Gniezno”” oraz „Czałga i disco polo. Fascynacja i wstyd”
  • zabawa komunikacyjna : „Negocjacje i madiacje jako sposób rozwiązywania sporów w sprawach gospodarczych” oraz „Spaghetti – western jako gatunek filmowy”
  • zabawa kreatywna – „Walory krajoznawcze stanu Bolivar (Wenezuela)” i „Wampiry i krwiopijcy – postacie historyczne i literackie w kulturze europejskiej”
  • symulacja zespołowa – „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego” i „Venatio – krwawa rozgrywka w starożytnym Rzymie”