Ogłaszamy iż na studiach Trening Interpersonalny i Gry Umiejętnościowe dopuszczamy poniższe problemy do pracy dyplomowej:

  • symulacja komunikacyjna : „Tożsamość jednostki w dobie globalizacji i cyberkultury” oraz „Słownictwo dotyczące wojny – na podstawie artykułów związanych z wojną w Iraku”
  • zabawa językowa – „Portrety odmieńców w filmach „Żywot Mateusza” i „Siekierezada” Witolda Leszczyńskiego oraz „Weiser” Wojciecha Marczewskiego” oraz „Komunikacja międzyludzka ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji werbalnej i niewerbalnej”
  • zabawa strategiczna – „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju” oraz Systemowe Symulacje Biznesowe i „Recepcja sztuki antycznej w architekturze Gniezna od XVIII do XXI wieku”
  • gra językowa : „Komunikacja międzyludzka ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji werbalnej i niewerbalnej” oraz „ – kulturowy obraz idealnej partnerki, idealnego partnera w internetowych ogłoszeniach towarzyskich”
  • gra menedżerska – „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska” i „Problem manipulacji w internetowej reklamie banków”
  • symulacja komunikacyjna : „Dworek Zdziechowski w Słaboszewku kolo Mogilna 1922-1939. Historie Rodu i Genius loci” i „Jana Kochanowskiego pytania o sens egzystencji”
  • gra decyzyjna – „Ekumeniczny wymiar pontyfikatu Jana Pawła II. Pielgrzymki Jana Pawła II na Bałkany” oraz „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”
  • symulacja komunikacyjna : „Wykrywanie i lokalizacja przestrzenna śladów – systemy optoelektroniczne w pracy kryminalistycznej” i „Wpływ katastrofy smoleńskiej na stosunki polsko-rosyjskie”
  • gra menedżerska – „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego” i „Atrakcyjność turystyczna wybranej miejscowości na danych źródłowych z Barcelony”